Βιογραφικό

ΠΡΟΦΙΛ
O Παναγιώτης Νόιφελτ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Έζησε και σπούδασε στην Ελλάδα, στη Νιγηρία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. H καταγωγή του είναι από την Αρκαδία, την Άνδρο και τη Σιλεσία. Αυτοδημιούργητος, οργανωτικός, με καθιερωμένη εμπειρία και γνώσεις σε θέματα διαχείρισης, διεύθυνσης επιχειρήσεων, καμπανιών και χρηματοδοτήσεων, και με εξειδίκευση σε πολιτιστικούς οργανισμούς και ιδρύματα. Αποτελεσματικός, με άνεση επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, έχει την ικανότητα ανάπτυξης προγραμμάτων, διαχείρισης και ενθάρρυνσης ανθρώπινου δυναμικού. Χαρακτηρίζεται από την ιδιαιτερότητα και αναλυτικότητα της σκέψης του. Η ειλικρίνεια και η φιλικότητα της προσωπικότητας του σε συνδυασμό με τη δημιουργική σκέψη και την ανιδιοτέλεια του χαρακτήρα του είναι τα στοιχεία που του χάρισαν ισχυρές και σταθερές ανθρώπινες σχέσεις σε όλα τα επίπεδα των κοινωνικών, εμπορικών, πολιτιστικών και πολιτικών κύκλων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Έχει διπλό επαγγελματικό και ακαδημαϊκό υπόβαθρο, δημιουργικό και τεχνικό, καθώς έχει σπουδάσει υποκριτική, σκηνοθεσία, οικονομικά και διαχείριση αερομεταφορών. Διαθέτει δεξιότητες, αισθητική και θετική στάση ως σκηνοθέτης, παραγωγός και οικονομολόγος. Είναι εξωστρεφής, με συνεργατικό και πολυδιάστατο χαρακτήρα. Αναδεικνύει τις ικανότητές του υπό πίεση και σε περιόδους κρίσεων, ενώ οι συνεργάτες του απολαμβάνουν να εργάζονται μαζί του. Ο Παναγιώτης Νόιφελτ είναι πολιτικά σκεπτόμενος, ερευνητής, πολιτιστικός διαχειριστής (πολιτική-οικονομία), θεατρικός σκηνοθέτης, επιχειρησιακός σχεδιαστής, διαπραγματευτής, ειδικός αναλυτής αερομεταφορών.

Αναλυτικά:
Ακαδημαϊκά ή άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα όπου έχει σπουδάσει, μαθητεύσει ή εκπαιδευτεί: Εργαστήρι Υποκριτικής Βασίλη Διαμαντόπουλου, Ανώτερη Σχολή Υποκριτικής Μουστάκη-Βεάκη (ορισμένου χρόνου), Εργαστήρι Υποκριτικής Τέχνης «Άκης Δαβής», Laboratory Γιάννη Ρήγα, Εργαστήρι Υποκριτικής Βασίλη Διαμαντόπουλου (Διαμαντόπουλος, Παυλίδης, Καταλειφός), Σπουδή Σταυράκου Γιώργος Σκαλενάκης, Σπουδή Ρούλα Πατεράκη, Σπουδή Αρης Ρέτσος,  Σπουδή Jerzy Marian Grotowski Χάρης Πλουμίδης, Σπουδή Yevgeny Vakhtangov (ίδια διαχείριση υλικού), Εργαστήριο Χορού Δημήτρης Ράϊκος, Σπουδή Σύνθεση Χορικών Ζουζού Νικολούδη, Σπουδή Χορικά MonicaPagneux, Σπουδή John Wright, Σπουδή Κίνηση Primavera Boman-Berham, Σπουδή Ακρόαση Hilde Holger, Middlesex University (Directors Masterclasses-ακροατής), Λογιστική, Birckbeck University (Short Course Economics), Guildhall-Metropolitan University (Aviation Management-Economics Bsc).

Ο Παναγιώτης στηρίζει νέα μοντέλα εκπαίδευσης και καλλιέργειας καθώς πιστεύει πως οι τρέχουσες σχέσεις του εκπαιδευτικού συστήματος με τις αγορές τείνουν να απομακρύνουν τον άνθρωπο από βαθύτερες ανάγκες του που τον συνδέουν με την ίδια τη διαχείριση της γνώσης, την επιστημοσύνη, την καλλιέργεια και την κατανόηση των κοινωνικο-πολιτικών φαινομένων, και κυρίως με τη φύση. Αυτό αποτελεί μια κωδικοποιημένη συνθήκη η οποία δεν συνάδει με τις ουσιαστικές ανάγκες των κοινωνιών και των ανθρώπων. Σήμερα ο πολίτης ζητά καλλιέργεια και έργο, αντ’ αυτού λαμβάνει διασκέδαση, δανειακές και άλλες κοινωνικού και πολιτικού περιεχομένου υποχρεώσεις που υποβιβάζουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του έργου και τα βιοτικά χαρακτηριστικά της ζωής του. Το 2019-20 έχει προγραμματίσει σειρά παρουσιάσεων με στόχο την παρουσίαση νέων μοντέλων κοινωνικής, πολιτικοικονομικής καθώς και πολιτισμικής διαχείρισης.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ

1981-2019

  • Ιδρυτής και Πρόεδρος στο Διεθνές Ανεξάρτητο (κοινοπραξία πολιτιστικών, ερευνητικών και παραγωγικών φορέων πολιτισμού. Έργο: Έρευνα στην Πολιτιστική Πολιτική, Οικονομία και Διαχείριση (Αίτημα UNESCO: δημιουργία Διεθνούς Ρυθμιστικής Αρχής για τις Τέχνες και τον Πολιτισμό), Διεθνή Προγράμματα Συνεργασιών, Πλατφόρμες Χρηματοδότησης Πλήθους, Δίκτυα, Άσκηση Πίεσης και Πρωτοβουλίες (UK,US,GR,BR 1998-σήμερα).
    • Ιδρυτής και Πρόεδρος στο Συμβούλιο Τεχνών Ελλάδας, Αναβάθμιση Μοντέλων Διαχείριση Προώθησης και Χρηματοδότησης στους κλάδους των τεχνών, υποστήριξη Πολιτιστικών Φορέων (2001- σήμερα).
    • Ετήσια Συνέδρια, από το 2000 μέχρι σήμερα, Μάιο, Ιούνιο & Οκτώβριο (Διοργανωτής/Συν-διοργανωτής):
    o «Διεθνές Συνέδριο για την Πολιτιστική και Δημιουργική Οικονομία και Ανάπτυξη» Υπουργείο Πολιτισμού, 10 Συνέδρια
    o Συνέδριο Αερομεταφορών «Αερομεταφορές Παρόν και Μέλλον» Υπουργείο Μεταφορών, 12 Συνέδρια
    o «Πολιτιστική & Τεχνολογική Ανάπτυξη», Ινστιτούτο Ανάπτυξης Δυτικής Ελλάδας, 17 Συνέδρια
    • Artality We Produce Dreams© Διαδίκτυο και Επιμελητεία Πολιτιστικών Γεγονότων, Ανάπτυξη ιδίων Portals-Sites.
    • Οικονομία και Δημοσιονομική Πολιτική, Α. Παπανδρέου Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών (ΙΣΤΑΜΕ).
    • Σύμβουλος και διοργανωτής σε πολιτικές καμπανιες, πολιτικούς, πολιτικής αερομεταφορών και πολιτισμικής-πολιτιστικής πολιτικής.
    • Stage-research: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (Airside Development), έρευνα στο προτεινόμενο σύστημα (MESSΑ-CIS) Συντήρηση, Αξιολόγηση και Έρευνα για τον ελεγχόμενο χώρο του αερολιμένα. Σύμβουλος σε αερομεταφορείς και ιδιώτες.
  • Πάραξε και προώθησε σειρά προτάσεων, προϊόντων πληροφορικής τεχνολογίας και διαδικτύου και παραγωγές τέχνης με Ciel και Artality Παράγουμε Όνειρα (We Produce Dreams©).
    • Υποκριτική, Θέατρο. Εργάστηκε ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ενδεικτικά

Σκηνοθεσίες στο Θέατρο
«Χρυσόμυγα», Χριστ. Χριστοφής (May Fly) The Old Vic Theatre, Λονδίνο Φεβρουάριος 2000
«Υψηλή Εποπτεία», Ζ. Ζενέ  The Old Operating Theatre, Λονδίνο Νοέμβριος 1998
«Άνθρωπος και το Τοπίο», N. Karouzos  ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Λάρισας Οκτώβριος 1993
«Αυτός και το παντελόνι του», Ι. Καμπανέλης Main Studio, Αθήνα Οκτώβριος 1992
1985-2003 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΛΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Μεταφράσεις
Μία ζωή στο θέατρο (χειρόγραφο) Ντέιβιντ Μάμετ Στα ελληνικά
Θεατρικά έργα Τίτλος
Μονόπρακτο (χειρόγραφο) “Λουλούδια”
Μονόπρακτο (χειρόγραφο) “07:30”
Σενάρια
Μικρού μήκους ταινία “Το Τρένο”
Μικρού μήκους ταινία “Ίχνη”  Αγγλικά
Μικρού μήκους ταινία “Χιονισμένο Κιμονό”
Μεγάλου μήκους ταινία (Χειρόγραφο) “Gaz” (πραγματικά γεγονότα)
Ποίηση
Συλλογή “Γη και ίχνη”
“Ο δρόμος”

Ο Παναγιώτης στο πέρασμά του από την υποκριτική εργάστηκε ως επαγγελματίας ηθοποιός σε δέκα θεατρικές παραγωγές, σε έξι κινηματογραφικές, σε τέσσερις τηλεοπτικές και σε δυο ραδιοφωνικές εκπομπές καθώς επίσης και σε σπικάζ.

ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Αρθρογραφία & Λογοτεχνία: Μελέτη, Συγγραφή (θέατρο, κινηματογράφος, ποίηση), Αρθρογραφία, Πολιτικός Σχολιασμός, Ίντερνετ.
Κατασκευές & Ενασχόληση: Κατασκευές, Ξυλουργική, Γλυπτική, Μηχανική-Αυτοκίνητα, Τοπογραφία.
Αθλήματα: Καταδύσεις, Ταϊ-Τσι, Περπάτημα, Τρέξιμο.
Ενδιαφέροντα: Εικαστικές και Οπτικοακουστικές Τέχνες, Θέατρο, Αερομεταφορές, Διαλογισμός.
Διαλέξεις: Δίνει τακτικά διαλέξεις σε ιδρύματα και φόρα του εξωτερικού και της Ελλάδας.
Πολιτική Επικοινωνία: Προσωπικές και φιλικές σχέσεις με πολιτικά πρόσωπα από όλες τις πολιτικές παρατάξεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο και συμμετοχή σε δίκτυα πολιτιστικής και οικονομικής πολιτικής.
Μέλος: INTERNATIONAL INDEPENDENT, ΣΤΕ, IFACCA, ΣΕΗ (έληξε το 2014), {DGGB (Directors Guild of Great Britain BDG), ΙΤΙ –παρήλθαν, αναμένεται νέα εγγραφή 2020}

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
Ο Παναγιώτης πιστεύει πως τα περισσότερα πολιτικά-οικονομικά συστήματα παγκόσμια αδυνατούν να στηρίξουν τον πολίτη σε ανθρωποκεντρικό επίπεδο δημιουργικής κοινωνικής ή πολιτισμικής αλληλεπίδρασης. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις αγορές. Παρόλα αυτά τονίζει πως «βρισκόμαστε στο σημείο της ιστορίας του ανθρώπου, όπου δημιουργούνται νέες ζυμώσεις σε πολιτισμικό, πολιτικό, κοινωνικό και επιστημονικό-τεχνολογικό και οικονομικό επίπεδο. Αυτές οι ζυμώσεις, από τη μία μεριά διευκολύνουν στην ανάδειξη νέων τάσεων, νοοτροπιών ή πολιτισμικών διαθέσεων, ενώ την ίδια από την άλλη παρεμποδίζουν εξελικτικά την πρόοδο, δημιουργώντας εντάσεις σε τοπικό αλλά και διεθνές επίπεδο». Ο ίδιος αναφέρει: «πολιτικά αντιλαμβάνομαι πως στηρίζω την κατανόηση, την συμμετοχή και την ειρήνη. Εύχομαι αυτά να μην εκλείψουν από περιβάλλον της ευρύτερης κοινωνικοπολιτικής μου αντίληψης». Συνεχίζει λέγοντας πως: «Οι πολιτικές ωσμώσεις ενδέχεται ή και αναμένεται να αναδείξουν το νέο πρόσωπο των σύγχρονων κοινωνιών απογυμνωμένο από αγκυλώσεις του παρελθόντος, μέσα από νέες διατυπώσεις και την βαθύτερη κατανόηση στα μοντέλα εφαρμογής μιας νέας κοινωνικοοικονομικής θεωρίας, ενταγμένη στη σημερινή πραγματικότητα, και με μεγαλύτερη κατανόηση για τις κοινωνικές, πολιτικές και τις σύγχρονες οικονομικές θεωρίες και διατυπώσεις όπως αυτές αναδύονται σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».