Curriculum Vitae
I exerted great effort in attempting to forget what I have learned, though I have not always succeeded.
π

O Παναγιώτης Νόιφελτ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967 και ζει στο Λονδίνο. Έζησε και σπούδασε στην Ελλάδα, στη Νιγηρία, και στο Ηνωμένο Βασίλειο. H καταγωγή του είναι από την Αρκαδία (Σκιρίτιδα), την Άνδρο (Μπατσί), Κωνσταντινούπολη και την πρώην Γερμανική Σιλεσία. Αυτοδημιούργητος, οργανωτικός, με καθιερωμένη εμπειρία και γνώσεις σε θέματα διαχείρισης, διεύθυνσης επιχειρήσεων, καμπανιών και χρηματοδοτήσεων, και με εξειδίκευση σε πολιτικούς, πολιτιστικούς οργανισμούς και ιδρύματα.
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Έχει διπλό επαγγελματικό και ακαδημαϊκό υπόβαθρο, δημιουργικό και τεχνικό, καθώς έχει σπουδάσει υποκριτική, σκηνοθεσία, διαχείριση και οικονομία αερομεταφορών και επαγγελματικά έχει δραστηριοποιηθεί στην παραγωγή, πολιτιστική διπλωματία, πολιτική και οικονομία. Διαθέτει δεξιότητες, αισθητική και θετική στάση ως σκηνοθέτης, παραγωγός και διαχειριστής. Επαγγελματικά είναι εξωστρεφής, με συνεργατικό και πολυδιάστατο χαρακτήρα. Αναδεικνύει τις ικανότητές του υπό πίεση και σε περιόδους κρίσεων. Ο Παναγιώτης Νόιφελτ είναι πολιτικά σκεπτόμενος, ερευνητής, πολιτιστικός διαχειριστής (πολιτική, οικονομία και διαχείριση), θεατρικός σκηνοθέτης, επιχειρησιακός σχεδιαστής, διαπραγματευτής, ειδικός αναλυτής αερομεταφορών.
Αναλυτικά:
Ακαδημαϊκά ή άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα όπου έχει σπουδάσει, μαθητεύσει, καλλιεργηθεί ή εκπαιδευτεί: Εργαστήρι Υποκριτικής Βασίλη Διαμαντόπουλου, Ανώτερη Σχολή Υποκριτικής Μουστάκη-Βεάκη, Μαθήματα Κινηματογράφου Σχολή Σταυράκου Γιώργος Σκαλενάκης (συνεργασία σχολής Βεάκη), Εργαστήρι Υποκριτικής Τέχνης Άκη Δαβή, Laboratory Γιάννη Ρήγα, Σπουδή Ρούλα Πατεράκη, Εργαστήριο Χορού Δημήτρης Ράϊκος, Σπουδή Σύνθεση Χορικών Ζουζού Νικολούδη, Σπoυδή Χορικά Monica Pagneux, Σπουδή Κίνηση Primavera Boman-Berham, Middlesex University (Directors Masterclasses-External), Λογιστική (ίδιο ενδιαφέρον), Birckbeck University (σεμινάριο), London Metropolitan University (Aviation Management & Operations Bsc), και δια βίου μάθηση σε: Συμβούλιο Τεχνών Ελλάδας, International Independent (consortium), International Cultural and Creative Industries Regulatory Authority και Civilizations Council.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, ΤΙΤΛΟΙ & ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ
- Ιδρυτής και Πρόεδρος του Civilizations Council
- Ιδρυτής και Πρόεδρος του International Cultural and Creative Industries Regulatory Authority – Διεθνής Ρυθμιστική Αρχή για τον Πολιτισμό και τις Δημιουργικές Βιομηχανίες, διεθνές εισηγητικό νομικό, νομοπαρασκευαστικό όργανο σε ρυθμιστικό, κανονιστικό και συνταγματικό πλαίσιο για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τις δημιουργικές βιομηχανίες και τη διασκέδαση, με τη χρήση Blockchain, AI και Big Data τεχνολογιών, με αναμενόμενη μεταφορά έδρας τις Βρυξέλλες.
- Ιδρυτής και Πρόεδρος στο International Independent (Διεθνές Ανεξάρτητο) διεθνής βιομηχανική κοινοπραξία πολιτιστικών, ερευνητικών και παραγωγικών φορέων πολιτισμού. Έργο: Έρευνα στην Πολιτιστική Πολιτική, Οικονομία και Διαχείριση, Διεθνή Προγράμματα Συνεργασιών, Πλατφόρμες Χρηματοδότησης Πλήθους, Δίκτυα, Άσκηση Πίεσης και Πρωτοβουλίες. Έχει ξεκινήσει την προσφορά αποκλειστικών αδειών franchise σε ιδιώτες, εταιρείες και υπουργεία για πέντε από τους οργανισμούς μας. Οι άδειες προσφέρονται ανά χώρα, πολιτεία ή γεωγραφική περιοχή.
- International Independent Arts Council – https://www.internationalindependentartscouncil.org
- International Independent Creative Industries Council – https://www.independentcreativeindustriescouncil.org
- International Independent Cultural Council – https://www.internationalindependentculturalcouncil.org
- International Independent Entertainment Council – https://www.independententertainmentcouncil.org
- Ιδρυτής και Πρόεδρος στο Συμβούλιο Τεχνών Ελλάδας, για την αναβάθμιση των μοντέλων διαχείρισης, προώθησης και χρηματοδότησης στους κλάδους των τεχνών, υποστήριξη πολιτιστικών φορέων.
- Ετήσια Συνέδρια, από το 2000 μέχρι σήμερα, Μάιο, Ιούνιο & Οκτώβριο (Διοργανωτής/Συν-διοργανωτής): o International Cultural and Creative Economy and Development, Athens (Διεθνές Συνέδριο για την Πολιτιστική και Δημιουργική Οικονομία και Ανάπτυξη, Αθήνα ) Υπουργείο Πολιτισμού και Αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακροπόλεως, 10 Συνέδρια. Τo Συνέδριο Αερομεταφορών «Αερομεταφορές Παρόν και Μέλλον» Υπουργείο Μεταφορών, 12 Συνέδρια (iForce – Φωκίων Ζαΐμης). Στο διαρκές συνέδριο Γέφυρες «Πολιτιστική & Τεχνολογική Ανάπτυξη», Ινστιτούτο Ανάπτυξης Δυτικής Ελλάδας, αρκετά συνέδρια για να λατρέψει τη Δυτική Ελλάδα.
- Artality® We Produce Dreams© Διαδίκτυο και Επιμελητεία Πολιτιστικών Γεγονότων, Ανάπτυξη Portals-Sites και εκδηλώσεων.
- Σύμβουλος και διοργανωτής σε πολιτικές καμπάνιες, πολιτικούς, πολιτικής αερομεταφορών και πολιτισμικής-πολιτιστικής πολιτικής
- Υποψήφιος Βουλευτής, Α’ Αθηνών, 2012 ΠΑΣΟΚ.
- Διεύθυνση εκλογικής καμπάνιας του Γιώργου Χαραλαμπόπουλου με το ΠΑΣΟΚ.
- Συμβουλος και διαχειριστής επιτροπών οικονομολόγων και πολιτικών ΙΣΤΑΜΕ.
- Σύμβουλος σε θέματα πολιτικών καμπανιών, πολιτικής αερομεταφορών και πολιτισμικής-πολιτιστικής πολιτικής (5ος όροφος Χαριλάου Τρικούπη, Π. Γερουλάνος, γραφείο Προέδρου).
- Stage-research: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (Airside Development), έρευνα στο προτεινόμενο σύστημα αερολιμένα (MESA). Σύμβουλος σε αερομεταφορείς και ιδιώτες. Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Ciel Airlines S.A.
- Παρήγαγε και προώθησε σειρά προτάσεων, προϊόντων πληροφορικής τεχνολογίας και διαδικτύου και παραγωγές τέχνης με Ciel και Artality® Παράγουμε Όνειρα (We Produce Dreams©). Με κορωνίδα το πρόγραμμα των Ψηφιακών Ολυμπιακών Αγώνων www.virtualolympics.com και www.cyberolympics.com .
- Υποκριτική, Θέατρο. Εργάστηκε ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αρχικά στην καριέρα του εργάστηκε επαγγελματικά ως ηθοποιός σε επαγγελματικές θεατρικές παραγωγές, κινηματογραφικές, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές παραγωγές, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από το 1981 έως το 1998. Το 1983, μετά από πρόταση του Γιάννη Μελανίτη ίδρυσαν το συγκρότημα πειραματικής ηλεκτρονικής μουσικής νέου κύματος με τίτλο “Ape and Essence”, επηρεασμένοι και πειραματιζόμενοι σε στίχους και μουσική των “Eyeless In Gaza”, στη συνέχεια είχε την τύχη να συνδεθεί φιλικά με το συγκρότημα “South Of No North” και να μαθητεύσει κοντά τους παρακολουθώντας πρόβες. Ενδεικτικά οι προσωπικές του δημιουργίες παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα.
Ενδεικτικά
| Σκηνοθεσίες στο Θέατρο | ||
| «Χρυσόμυγα», Χριστ. Χριστοφής (May Fly) | The Old Vic Theatre, Λονδίνο | Φεβρουάριος 2000 |
| «Υψηλή Εποπτεία», Ζ. Ζενέ | The Old Operating Theatre, Λονδίνο | Νοέμβριος 1998 |
| «Άνθρωπος και το Τοπίο», σε ποίηση N. Kαρούζου | ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Λάρισας Πνευμ. Κέντρο | Οκτώβριος 1993 |
| «Αυτός και το παντελόνι του», Ι. Καμπανέλης | Main Studio, Αθήνα | Οκτώβριος 1992 |
| 1985-2003 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΛΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ | ||
| Μεταφράσεις | ||
| Μία ζωή στο θέατρο (χειρόγραφο) | Ντέιβιντ Μάμετ | Στα ελληνικά |
| Θεατρικά έργα | Τίτλος | |
| Μονόπρακτο (χειρόγραφο) | “Λουλούδια” | |
| Μονόπρακτο (χειρόγραφο) | “07:30” | |
| Σενάρια | ||
| Μικρού μήκους ταινία | “Το Τρένο” | Μυθοπλασία |
| Μικρού μήκους ταινία | “Ίχνη” | Αγγλικά |
| Μικρού μήκους ταινία | “Χιονισμένο Κιμονό” | (πραγματικά γεγονότα) |
| Μεγάλου μήκους ταινία (Χειρόγραφο) | “Gaz” | (πραγματικά γεγονότα) |
| Μεγάλου μήκους ημιτελής (Χειρόγραφο) (Βισκαϊκός κόλπος, 1932) | “Y Luna” | Μυθοπλασία |
| Ποίηση | ||
| Συλλογή | “Γη και ίχνη” | |
| “Ο δρόμος” |
ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Αρθρογραφία & Λογοτεχνία: Μελέτη, Συγγραφή (θέατρο, κινηματογράφος, ποίηση), Αρθρογραφία, Πολιτικός Σχολιασμός, Ίντερνετ (κοινωνικά δίκτυα).
Κατασκευές & Ενασχόληση: Κατασκευές, Γλυπτική, Μηχανική, Αγροτικές Εργασίες, Λιθοξοία.
Αθλήματα: Ταϊ-Τσι, Περπάτημα.
Ενδιαφέροντα: Εικαστικές και Οπτικοακουστικές Τέχνες, Θέατρο, Αερομεταφορές, Διαλογισμός.
Διαλέξεις: Δίνει τακτικά διαλέξεις σε ιδρύματα και φόρα του εξωτερικού και της Ελλάδας.
Μέλος: CIVILIZATIONS COUNCIL, INTERNATIONAL CULTURAL AND CREATIVE INDUSTRIES REGULATORY AUTHORITY (ICCIRA), INTERNATIONAL INDEPENDENT, ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΕΧΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, πρώην μέλος ΣΕΗ, ΙΤΙ, GBDG, IFACCA.
Πολιτική Επικοινωνία: Προσωπικές και φιλικές σχέσεις με πολιτικά πρόσωπα από όλες τις πολιτικές παρατάξεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο και έντονη συμμετοχή σε δίκτυα πολιτιστικής και οικονομικής πολιτικής.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
Ο Παναγιώτης στηρίζει νέα μοντέλα εκπαίδευσης, παιδείας, δημιουργικότητας και καλλιέργειας καθώς πιστεύει πως οι τρέχουσες σχέσεις του εκπαιδευτικού συστήματος με τις αγορές τείνουν να απομακρύνουν τον άνθρωπο από βαθύτερες φυσιολογικές ανάγκες του που τον συνδέουν με την ίδια τη διαχείριση της γνώσης, την επιστημοσύνη, την απελευθέρωση της έρευνας, και την κατανόηση των κοινωνικών και πολιτικών φαινομένων, σε άμεση σχέση με το περιβάλλον και τη φύση.
Αυτό αποτελεί μια κωδικοποιημένη συνθήκη η οποία δεν συνάδει με τις ουσιαστικές ανάγκες των κοινωνιών και των ανθρώπων. Σήμερα ο πολίτης ζητά καλλιέργεια και έργο, αντ’ αυτού λαμβάνει διασκέδαση, δανειακές και άλλες κοινωνικού και πολιτικού περιεχομένου υποχρεώσεις που υποβιβάζουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του έργου και τα βιοτικά χαρακτηριστικά της ζωής του.
Ο Παναγιώτης πιστεύει πως τα περισσότερα πολιτικά-οικονομικά συστήματα παγκόσμια αδυνατούν να στηρίξουν τον πολίτη σε ανθρωποκεντρικό επίπεδο δημιουργικής κοινωνικής ή πολιτισμικής αλληλεπίδρασης. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις αγορές. Παρόλα αυτά τονίζει πως «βρισκόμαστε στο σημείο της ιστορίας της Ανθρωπότητας, όπου δημιουργούνται νέες ζυμώσεις σε πολιτισμικό, πολιτικό, κοινωνικό και επιστημονικό-τεχνολογικό και οικονομικό επίπεδο. Αυτές οι ζυμώσεις, από τη μία μεριά διευκολύνουν στην ανάδειξη νέων τάσεων, νοοτροπιών ή πολιτισμικών διαθέσεων, ενώ από την άλλη παρεμποδίζουν εξελικτικά την πρόοδο, δημιουργώντας εντάσεις σε τοπικό αλλά και διεθνές επίπεδο». Ο ίδιος αναφέρει: «πολιτικά αντιλαμβάνομαι πως στηρίζω την κατανόηση, την συμμετοχή, την ευημερία και την ειρήνη…». Συνεχίζει λέγοντας πως: «Οι πολιτικές ωσμώσεις ενδέχεται να αναδείξουν το νέο πρόσωπο των σύγχρονων κοινωνιών, με την ευχή να εξελιχθεί απογυμνωμένο από αγκυλώσεις του παρελθόντος, μέσα από νέες διατυπώσεις και την βαθύτερη κατανόηση στα μοντέλα εφαρμογής νέων κοινωνικοοικονομικών θεωριών, ενταγμένων στη σημερινή πραγματικότητα, και με μεγαλύτερη κατανόηση για τις κοινωνικές, πολιτικές και τις σύγχρονες οικονομικές θεωρίες και διατυπώσεις όπως αυτές θα μπορούσαν να αναδυθούν σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Σήμερα όμως οι συνθήκες έτσι όπως παρουσιάζονται είναι εξαιρετικά δυσμενείς και δυστοπικές, με είκοσι δύο εμπόλεμες ζώνες διεθνώς, με την οικονομία να βρίσκεται τεχνηέντως σε διαρκή κρίση και με τις κοινωνίες σε αναβρασμό. Η όποια πρόβλεψη είναι αδύνατη.».
===================================================
